U3F1ZWV6ZTYxNzIwNjEzMzE0NTNfRnJlZTM4OTM4Njk5OTExMTM=

مواعيد إذاعة برنامج أنا والنجوم وهواك 2024الذى يقدمه الإعلامي أسامة منير فى 2024-2023

مواعيد اسامه منير 2021
أسامة منير 2024


مواعيد اسامه منير 2024- مواعيد إذاعة برنامج أنا والنجوم وهواك لعام 2024,الذى يقدمه الإعلامي أسامة منير منذ عام 2002 تقريباً حتى الآن .


Nogoum fm LIVE - استماع راديو اف ام بث مباشر

 ويعد برنامج انا النجوم وهواك هو برنامج الحب والعلاقات الرومانسية الأول في مصر والوطن العربي ، وهو يناقش كل القضايا والموضوعات العاطفية بشكل واقعي من خلال مشاركة المستمعين والمتابعين على الهواء مباشرة او رسائل الواتس او رسائل الهاتف SMS ، لمعرفة كيفية الاشتراك فى البرنامج وإرسال رسالة للبرنامج من هنا رقم برنامج اسامة منير 2024 ويتم عرض من خلاله المشاكل العاطفية للشباب والشابات أو أى شخص لديه مشكلة عاطفية حيثت تكون الحلقة مفتوحة من القلب للقلب،



ويعتبر “أنا والنجوم وهواك” واحد من أقدم البرامج على نجوم إف إم ، ويتم بث البرنامج حوالي لمدة ساعتين .

وإليك رقم واتساب اسامه منير 2024:

01559551006 

وإليك مواعيد اسامه منير 2024:



كل يوم أحد وثلاثاء. من الساعة 12:00 منتصف الليل إلي 2:00 صباحاً

أسبوعياً على مدار السنة ماعدا الشهر الكريم والأعياد الدينية,

للإستماع للمشاكل العاطفية وأيضاً إعطاء النصائح للمستمعين والمتصلين بخصوص مشاكلهم الإجتماعية.


تعليقات
21 تعليقًا
إرسال تعليق
  1. ازاي ابعت مسيدچ عالبرنامج

    ردحذف
  2. انامحمد يا اسامه عندي مشكله

    ردحذف
  3. اقرا البوست تحت

    ازاي ابعت مسيدچ عالبرنامج؟
    https://nogom-hawak.blogspot.com/2020/02/rakm-osama-mounir-bernameg-ana-nogom-hawak.html

    ردحذف
  4. هو لسه المعاد زي ماهو

    ردحذف
  5. بجيب القناة ف معاد البرنامج و مش بلاقيه شغال ؟ هو وقف و لا ايه ؟

    ردحذف
  6. المعاد زى ماهو لكن الحظر شغال بسبب فيرس كورونا والبرنامج موقوف لما نعدى الازمة بالنسبة لموضوع تلفزيون القناة البرنامج بيجي على الراديو بس مبيجيش على تلفزيون القناة

    ردحذف
  7. ازيك يا اسامه عامل اي انا. اول ابعتلك رساله
    بس. عايزه نصيحه من قلب لما تسيب حد غالي عاليك وعزيز علي قلبك وعايزه انسي اعمل اي يا اسامه

    ردحذف
  8. ياريت لما البرنامج يشتغل حد يبلغنا وياريت التردد

    ردحذف
  9. هو مفيش برنامج النهارده

    ردحذف
  10. هو مفيش برنامج نهارده ولا اي

    ردحذف
  11. ممكن رقم للتواصل

    ردحذف
  12. ممكن رقم الاتصال ببرنامج اسامة

    ردحذف
  13. رقم برنامج اسامة منير 2020
    https://nogom-hawak.blogspot.com/2020/02/rakm-osama-mounir-bernameg-ana-nogom-hawak.html

    ردحذف
  14. تردد نجوم اف ام على الراديو : 100.6
    والتردد على نايل سات رسيفر
    V - 27600 -5\6- 11900

    ردحذف
  15. هو لية البرنامج مجاش من 3حلقات....هل هينزاع النهاردة....ارجو الرد

    ردحذف
  16. اسامه ازيك عامل ايه انا اسمي احمد من المنوفيه وكنت بحب وحده بس احنا سبنا بعض وهي ارتبطت بحد تاني ونا لسا بحبها ومش قادر اعيش من غرها ومش عارف اعمل ايه

    ردحذف
  17. انا عاوز اكلمك يا اسامه و الخط مشغول

    ردحذف
  18. مساء الخير يا ملك الرو منسي انا بحب وحده وهي بتحبني بس هي اتجوزت غصب عنها وهي بقاله سنتين متجوزه وخلفت بنت وحليان حامل ولسه بنحب بعض وانا مش عارف احب غيرها ومش عاوز اتجوز غيرها اعمل اي

    ردحذف

إرسال تعليق

الاسمبريد إلكترونيرسالة