U3F1ZWV6ZTYxNzIwNjEzMzE0NTNfRnJlZTM4OTM4Njk5OTExMTM=

رقم برنامج اسامة منير 2024- أنا والنجوم وهواك و تردد قناه اسامه منير الجديده على التلفزيون على نايل سات رسيفر

رقم برنامج اسامة منير 2024


رقم برنامج اسامة منير 2022




مواعيد البرنامج كل اسبوع كل يوم احد وثلاثاء من الساعة 12 بليل لحد الساعة 2 صباحنا


رقم برنامج اسامة منير 2024للتواصل مع انا والنجوم وهواك
رقم واتساب اسامه منير 202401559551006

كيفية ارسال رسالة لرقم واتساب اسامه منير 2024

تليفون ارضي : 38555022
او رسائل علي 1006


Nogoum fm LIVE - استماع راديو اف ام بث مباشر
Nogoum fm LIVE - استماع راديو اف ام بث مباشر


ويمكنك ايضا الاستماع الى حلقات البرنامج من خلال هذا الرابط
https://nogom-hawak.blogspot.com/search/label/حلقات انا والنجوم وهواك 2020
https://nogom-hawak.blogspot.com/search/label/حلقات انا والنجوم وهواك

قناة الاذاعة لبرنامج تردد قناه اسامه منير الجديده انا والنجوم وهواك راديو
 محطة نجوم اف ام
تردد نجوم اف ام على الراديو : 100.6
والتردد على نايل سات رسيفر
V - 27600 -5/6- 11900
الموقع الرسمى لاذاعة نجوم اف ام اون لاين
http://nogoumfmonline.com/nogoum/

تعليقات
52 تعليقًا
إرسال تعليق
  1. ازاي ابعت رساله البرنامج

    ردحذف
  2. مواعيد البرنامج كل اسبوع كل يوم احد وثلاثاء من الساعة 12 بليل لحد الساعة 2 صباحنا

    رقم برنامج اسامة منير للتواصل مع انا والنجوم وهواك
    تليفون: 38555022
    او رسائل علي 1006

    ردحذف
  3. بالله عليكم عاوز اكلم استاذ اسامه بأقصى سرعة ممكنة عاوز حتى رقمو الشخصى انا موضوعى ف غاية الأهمية

    ردحذف
  4. بالله عليكم انا محتاج اوي اكلم استاذ اسامه انا ف غربة حاليا ومحتاج اكلمو ضرورى

    ردحذف
  5. برنامج واقعي جدا وجميل هو انا متعلق به ولو استاذ اسامه رجل مثقف وعنده حلول لكل المواضيع شكرا الاستاذ اسامه وشكرا لكل العاملين بالبرنامج وشكرا لكم اسره نجوم اف ام

    ردحذف
  6. اسامه انا عاوز اكلمك ف موضوع مهم جدا وضروري عشان بجد ده حياه او موت

    ردحذف
  7. ممكن اعرف مواعيد الحلقه

    ردحذف
  8. ي جماعه عاوز اتواصل مع الاستاذ اسامه منير في موضوع مهم عاوز اتكلم معاه في دا رقمي 01011535910
    لو سمحتم وصلوني ليه

    ردحذف
  9. الحاجه اللي عاوز انكلم معاه فيها حياه او موت رجاء توصلوني ليه

    ردحذف
  10. مساء النور يا اسامه

    ردحذف
  11. مسلسل شيماء نفسي اكلمك بقى لي سنين بحاول اكلمك ومش عارف اتواصل والله انا باحب حضرتك ومحترم حضرتك كلامك يريح اي احد01028202977 اسمي كريم رجب كريم رجب

    ردحذف
  12. برن ع الرقم بيقولي لا يمكنني الاتصال بيه ممكن حد يقولي اتصل بيه اذاي

    ردحذف
  13. اذيك يا اسامه ممكن تقول لي زيزي اني بحبها اووي مش هقدر ابعد عنها اكتر من كدا حبيبك هشام

    ردحذف
  14. انا بتصل والرقم مش مجمع في حاجه لو سمحتوا عايزه اتكلم معاه ضروروي

    ردحذف
  15. مساء الخير يا اسامه انا اسمي سعيدووو وبحب بنت عمرها 21 سنه وهيبتحبني وحبنا حب جنووون واهلها هم العقبه لاتمام زواجناا ارجوك عاوز حل وعلى فكرة حبنا رومانيب جداااا فوووق ما تتخيل ارجو التواصل

    ردحذف
  16. مساء الخير يا اسامه

    ردحذف
  17. محمد التوأم انا بحبها او وبتمناها من ربنا وخايف او ماخدهاش وهيا من نفس سني وانا حاليا فالجيش وهيا بتدرس انا بحبها اوي يا اسامه حب 8 سنين 4منهم من طرف واحد من نحيتي ومرتبطين بقالنا 4 يارب تكون من نصيبي يا اسامه انا ادمنتها ومقدرش ابعد عنها عايزك تقولها اني بحبها قدام العالم كله يا اسامه

    ردحذف
  18. نفسى اكلم استاذ اسامه والرقم مش مجمع

    ردحذف
  19. اسامه انا عاوز اتكلم معاك ومش عارف اوصل ده رقمي ٠١٢٧٧٢٨١٧٤٦

    ردحذف
  20. عايز اسمع اسامه اليوم ومش عارف اوصل ونبي اوصل ازاي

    ردحذف
  21. انا احمد 19وبحب وحده امي مش رضي بيها علي شان عليتها وله اخويا ونا بحبه اوي يا استاذ اسامه انا مش عارف اعمل ايه

    ردحذف
  22. انا احمد 19سنه وبحب وحده امي مش رضي بيها علي شان عليتها وله اخويا ونا بحبه اوي يا استاذ اسامه انا مش عارف اعمل ايه

    ردحذف
  23. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  24. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  25. رقم الاستاذ اسامه الخاص
    01289049383

    ردحذف
  26. ممكن رقم تليفونك المحمول

    ردحذف
  27. محتاج اكلم أسامة ضروري
    01144545956

    ردحذف
  28. اسامه عاوزك ضرورى محتجلك

    ردحذف
  29. انا مصطفي رجب يا شيماء سعيد انا بحبك بحبك من مزغونه للعياط

    ردحذف
  30. انا بحب جوزى جدا فى مشاكل كبيره مابنا وهوه بيمسكنى يضربنى جامدا ومش عارفه اعمل ايه انا بقالى سنه متجوزه ولسه مفيش حمل ولا اطفال ممكن نصيحه ليا ارجور الرد بسرعه

    ردحذف
    الردود
    1. حبيبتى من غير ما تاخدى رأى حد اصلا ..متسمحيش لحد يمد ايده عليكى .. خدى موقف وروحى بيت أهلك وهدديه انك تسبيه لو مصلحش معاملته لك وعاملك بإحترام

      حذف
  31. لو سمحتو عايزة أكلم أسامة بسرعة

    ردحذف
  32. اسامة منير انا محتاجج جدا

    ردحذف
  33. استاذ اسامه محتاج اتكلم معاك 01275310136

    ردحذف
  34. أّنِأّ نِفَِّّسيِّ أّتّوِأّصٌلَ مَعٌأّګ

    ردحذف
  35. أّنِأّ نِفَِّّسيِّ أّوِتّأّصٌلَ مَعٌأّصٌ 01061716113

    ردحذف
  36. عايز اوصلك يا استاذ اسامه في موضوع عايزك فيه

    ردحذف
  37. يا استاذ اسامه عايز اوصلك بجدا 01282447761

    ردحذف
  38. عايز رقم الوتس بتاع برنامج اسامه منير

    ردحذف
  39. انا سلامه والله العظيم وحشتيني والله العظيم بحبك يا علياء محمد وانتي عارفه كده يارب

    ردحذف
  40. يا استاذ اسامه انا عايزك انت اتقواله أن سلامه بيحبك يا علياء قدام الناس كله وقدام ابوها وأمها والله العظيم بحبك يا علياء ونفسي انكون لبعض

    ردحذف
  41. والله العظيم بحبك يا علياء والله حرام

    ردحذف
  42. ازيك يا اسامه انا احمد صابر وعايز اقول لي ياسمين أنا بحبك

    ردحذف
  43. ازيك يا اسامه انا اسمي محمد 20 سنه انا باحب واحده قالت لي انا جاي لي عريس ساعتها ما كنتش اعرف اعمل حاجه قل لي اعمل ايه يا اسامه ارجوك تكلمني ارجوك تكلمني يا اسامه

    ردحذف
  44. استاذ اسامه
    انا محمد الزمالكوي من القاهره
    عوز اقلگ أن حبيبتي بتغير عليا جدا جدا جدا لدرجه ان بتغير عليا من اقرب الناس ليا والموضوع ده بيديقني وانا مش عارف اعمل اي واحنا مش بنتكلم بسبب كده 🤦‍♂️💔

    ردحذف
  45. اسامه انا يمكن اكون اول مره اكلمك بس والله كنت محتاج اكلم معك من زمان بس ها نهاية الكلام كلو اني لسه بحبها

    ردحذف
  46. اسامه انا عاوز اقولك ع حاجه انا كنت خاطب و سبنا بعض من سنتين بس لسه بحبها والله وهو مش فاهم كدا اسلام طاهر

    ردحذف
  47. اسامه كنت عايزه اقول لجوزي محمود محسن تيتو ربنا يباركلي فيك يا رب ويخليك ليا وعايزاك تدعيلو انه ربنا يرجعهولي بالف سلامه من السفر

    ردحذف

إرسال تعليق

الاسمبريد إلكترونيرسالة